Review: Just Fest, aneb dobrého jídla není nikdy dost

12:58 Unknown 0 Comments


Ano, podle názvu je dnešním tématem další review, ale trošku z jiného doušku. Dnes se podíváme na brněnský každoroční festival JÍDLA.
Jde prakticky o event, na kterém najdete jídla ze všech koutů světa. Od Japonska přes Řecko až z našeho rodného Česka. Vstup vyjde na nějakých 100 korun, což zahrnuje workshopy, projekce, koncerty, můžete si zajezdit na hoverboardu  nebo si nechat namalovat obličej. A samozřejmě se dostanete k jídlu, které si ovšem musíte koupit.:)
Po celé trase jsou rozmístěny stánky s nápisy zemí, díky čemuž už můžete vědět co od daných stánku očekávat. Tohle všechno se nachází ve venkovní části. No a potom je tu ještě vnitřní část, kde najdete spíše wholefood, raw, organic, homemade kind věci. Nevím jak jinak to nazvat, prostě můj ráj. :D
No a abych vám to celé trošku zpestřila, rozhodla jsem se udělit každému pokrmu, co jsem ochutnala, bodování ve formě hvězdiček.

Veganský muffin z hořké čokolády-  lahodný, rozhodně hvězdičky za to veganství,
 ale jen tři protože ovoce bylo oschlé a zas taková extra bomba to nebyla, ale ráda si dám znova :P

To bych nebyla já, abych neochutnala matcha čaj s příchutí maracuja!! Mňam, ještě teď se olizuju, ale pět hvězdiček si šetřím pro větší pecky :)

Grilovaný kozí sýr s levandulí- v podstatě klasický kozí sýr- vynikající, a levandule dodala svěží, letní chuť.

Wrap s falafelem a humusem- můj vůbec první falafel, a musím říct, že rozhodně ne poslední:-) Wrap byl s grilovanou zeleninou, celkově skvělá kombinace!

Banánová zmrzlina s oreem- tak tohle byla asi nejlepší věc z celého festu! "Pan zmrzlinář" před očima rozdrtil banán se smetanou a sušenkami na nějaké mrazící pánvi (tak to nazýval) a vzniklo tohle. Nechápu, jak z těchto tří ingrediencí vznikne něco tak neuvěřitelně lahodného..


A protože jsem takový rádoby dobrodruh, tak jsem chtěla zkusit i něco více "exotického". No a červíci mi padli do oka. K mému údivu, to chutnala stejně dobře jako chipsy, akorát více pikantní. Asi proto, aby zakryly tu chuť. :D


Jinak, jak jste si mohli všimnout moje stránky jsou právě "in making" a snažím se o trochu lepší, kvalitnější a čistší design. Jenomže jsem nerozhodná, a tak to neustále měním. :D Myslím ale, že tohle už je oficiální look. Akorát mám problém, nevím jak přimět tu horní lištu aby po kliknutí otvírala daná témata (v šabloně není). Takže pokud je s tím někdo obeznámen, a nejste antitalent jako já, tak budu nesmírně vděčná za jakoukoliv radu dole v komentářích.:) See you zase za týden! :)

You Might Also Like

0 komentářů: