The charm of simplicity

11:33 Unknown 2 Comments

Krásné odpoledne! :-)

Při pomyšlení na to, že mě čekají dva měsíce bez školy mám příjemný pocit, ale to horko je tak vyčerpávající, jako někdy samotné učení :-(. Na to otřesné vedro nechci ani pomyslet, proto Vám dnes přináším takový přechodní outfit pro chladnější prázdninové dny. Je velmi jednoduchý, skládá se z basic kusů. Oživila jsem ho pouze takovou saténovou bundičkou, kterou mi pochválil snad každý (což mě příjemně potěšilo). Já sama jsem z ní naprosto nadšená, a myslím že k outfitu báječně padne! :-)


/brýle: Ray Ban/ bundička: H&M/ triko: Mohito/ rifle: Pepe Jeans/





Už na mě asi leze letní nálada :-D
 Detaily :
/hodinky: Marc Jacobs/

/slip-on boty: Baťa/
 Všem přeji pohodový týden! :-)

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Bundička je skvělá. A na to léto se už dost těším. Je to trochu divné, když se na konci června balím do silonek a bundy :D I když se vsadím, že jakmile se oteplí, začnu nadávat, že chci zimu :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-))! Přesně tak, a v zimě je to zase naopak :-D

      Vymazat