Looking forward to holidays

6:08 Unknown 0 Comments

Zdravííím :-))
Jak se těšíte na prázdniny? Máte nějaké velké plány, nebo spíše jen povalování doma?
Já osobně preferuji z každého něco:-)
Jsem hrozně ráda, že už mám za sebou školu, a můžu se naplno věnovat koníčkům, které mě baví. Jako je například jóga (a konečně i intenzivní přidávání článků na blog).Chci se ji přes prázdniny věnovat hodně intenzivně, a proto vybírám dovolenou, na které bych měla možnost dělat jógu každý den, nebo aspoň obden.:-)
Skvělý výběr dovolených je například ZDE.
A druhou polovinu prázdnin, bych chtěla dělat nějakou brigádu, ale bohužel jsem neschopná si vytisknout a roznést životopisy, takže to zatím pořád odkládám:-D Máte také ten stejný problém? Doufám, že nejsem sama. která je zatím bez brigády na léto :-(.
Jinak Vám přeji, ať si užijete prázdniny tolik, jak jen to půjde :-)











You Might Also Like

0 komentářů: