Black & stripes

10:50 Unknown 2 Comments

Zdravím Vás, ano po dlouhé době :-(
Bude to znít děsně tuctově, ale vážně toho bylo v posledních dvou týdnech hrozně moc. Zejména ve škole, i přesto, že máme teď pár dnů volno (kvůli maturitám, přijímačkám, apod.), tak nám milí profesoři rozdali písemek víc než dost. Nechápu proč?! Známek máme přece hodně...
Ale teď už k věci, byla jsem opět fotit se svou kamarádkou, blogerkou Annette K.. A vzniklo spousty skvělých fotek (teda doufám, že vám se budou líbit :-)). Je to můj oblíbený jarní outfit, tak doufám, že vás inspiruje při ranním, zdlouhavém přemýšlení "co na sebe?!".
Bundička- Reserved, boty- Baťa, kalhoty- tally weijl

Triko sushi, které jsem si totálně zamilovala :-D- Zara

kabelka přes rameno-Michael Kors, hodinky- Marc Jacobs (klenoty Aurum)

rtěnka- Mac, odstín Cardinal




Zdravím s kamarádkami :-)) (zleva- Bety, já, Anet)

Doufám, že se vám dnešní dávka jara líbila :-) Já jsem si den náramně užila, tak teď už posílám pusu a mějte se báječně :-*
XoXo


You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Protože na světě existují i lidé, kteří by mohli dělat reklamu na rudou rtěnku a oční linky zaráz, necítím se zde vítána :D

    OdpovědětVymazat