Den šestý- náročný den

7:49 Unknown 0 Comments

Ahoj, po dlouhé době!
Omlouvám se, že jsem tak dlouho nepsala, že jsem nepřidala článek z mého života,a že jsem nepřidala ani svůj outfit ze soboty :( Vážně se moc omlouvám, ale sem zase tady a vše do konce týdne napravím :)
Dnes jsem měla docela smíšený den. Z jedné stránky jsem strašně ráda, že se mi vrátila moje nejlepší kamarádka po měsíci z  cesty ( později ji chci také věnovat speciální článek). Teď tím nemyslím takovou tu kamarádku dočasně ,,nejlepší", ale vážně Ellis znám od narození, a i naše mamky jsou dlouhé roky nejlepší kamarádky. A proto mě víc štve. když jsem se dnes dozvěděla, že v červenci odjíždí na 3 měsíce (s modelingem) zase pryč. (ano, to je ta špatná stránka dne)Ne, že bych ji to nepřála. Strašně moc ji to přeji, vždyť ona je modelka od pohledu. Ale co tady budu sakra celé prázdniny sama dělat? A zrovna když má v srpnu 18?! Božee, měly jsme tolik plánů, a já ji nechci kazit nadšení, tak sní sdílím stejné (falešné) nadšení pro věc (to nemyslím zle). Horší je, když vím,že tam má jednu hodně dobrou kamarádku z Ruska, o které neustále básní, jak je úžasná a dokonalá. A dala si ji na tapetu místo mě! Ano vím, totální hloupost,ale vážně mě to štve :D :(  A tak z celého svého zoufalství, sem se rozhodla, na cely července si zajistit brigadu (mam zálusk na zdobení pizzy ;D) a v srpnu poté, pokud to vyjde (doufam) tak pojedu na dva tydny do škola do Londýna ;). Tím bych mela aspon částečně prazdniny vyřešené, ale samozřejmě tady mam spoustu jiných skvělých holek, takže se nějak zabavím :). Jen me to dnes tak přepadlo, a byla jsem z toho cela na nic :/. Tady vam chci přidat pár fotek s Ellis:









 A poslední info je to, že ve čtvrtek jdu nafotit outfit na pořádný profi foťák, takže se máte a co těšit !
 :-*

You Might Also Like

0 komentářů: