Den druhý- je tu sobota!

2:22 Unknown 0 Comments

Preji všem mým čtenářkám (čtenářům) krásné ráno! Tak konečně sme se dočkali a je tu sobota:-). Hned jak jsem dnes vstala vypila jsem sklenici vody se šťávou z čerstvého citronu. Skvělé na detoxikaci celého organismu. Dále sem si připravila musli s netradičním jogurtem- ano poprvé jsem zkusila dát do snídaně jogurt Reis od muller Milch. A jak to chutnalo? Výborně! Musím říct, že to budu dělat častěji. A po snídani sem vypila sklenici Alpro Rice, což naprosto miluju (jako většinu od Alpro). A co můj zbytek dne? Ještě vůbec nevím :O, ale večer určitě hodím článek, tak se těšte, Přeji krásnou sobotu.
A moje dnešní rada (nebo spíše motto) : Choose me or lose me. I'm not a back up plan and definitely not a second freaking choice.
Anoo v angličtině (asi budu psát častěji v angličtině). A časem možná budu psát články v angličtině i češtině:-)
Tak papa:-*


You Might Also Like

0 komentářů: